Pages

Assalamualaikum w.b.t


What I write about might not be what I feel. It could be random. It could be about you, you or you. Or it could be about me. This is how I see the world. At least from what I saw through this thick spectacles.

:)

Friday, December 17, 2010

tag dari Miss Evy!

Tag dari dyana! Jom2 usha tag ni~

1. apa benda paling penting dlm idup anda?
Guru, Ibu, Bapa, Adik2, Sahabat dan dia.



2. benda yg terakhir anda beli guna duit anda?
Roti kat Cake Sense + tiket lrt + tiket bas = RM5.40.


3. dimana tmpt korang langsungkan perkahwinan korang?
Haiyoh, belum kawen lagi la.. (-_-")


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
No comment. :P

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
Jika diizinkan Tuhan, biarlah seumur hidup hanya dia di hati.


6. di mana korang selalu jumpa kekasih korang?
Kat dalam hati masing2. haha


7. novel/buku/majalah terakhir kamu beli?
Er.. da lama sangat da tak beli benda2 tu sume. tapi ingat nak cari gak buku2 untuk mengisi masa lapang yang ntah bila ada. hee


8. apakah name penuh korang?
Nur Farhana bt Abdul Aziz. yang membawa maksud kegembiraan kami mengikut kata2 kazen dulu.


9. antara mak dan ayah mana paling rapat?
Erm... same je dua2. sebab dua2 pun penting! hee

10. namakan org yang betul2 korang nk jumpa dlm hidup korang?
Er.. ntahla.. tak de jawapan ag buat masa ni.


11.adakah korang basuh baju korang sendiri?
Basuh tangan beb.


12. tempat yg btul2 korang nk pergi?
Nak angkut 1 famili pegi Mekah. hee. pastu nak pegi jepun. chapid! aku nak ikut mu! dan jugak nak pegi prague. honeymoon mungkin?*gatal :P*




13. pilih salah satu, peluk atau ciuman?
nak dua2 gak cam dyana! :D


14. bagitau 3 benda org yg bg kamu tag
Dyana! the sweetest person on earth! n die sangat suka hijau n pooh! kan2 dyana?hee



15. benda yg paling di sayangi dlm hidup anda
Benda? erm... cincin umi bagi. :)

16. lagu yg plg kamu suka dengar?
Banyak la. xtaw nak pilih yang mane. huu


17. bila tarikh lahir korang dn tempat selalu kamu sambut?
3 Okt
. tak selalu sambut sebab famili tak amalkan. just ntuk taun ni celebrate ngan sahabat2. :)



18. List 5 org kena tag
i) Doyan.
ii) Fetty.
iii) Abg Nash.
iv) Ha.
v) Wani J


4 comments:

eVy-D-YaNa said...

FANAAAAA!!!

really thanks for answering this tag.. :)

fana ckp dyana sweet ek??? -dgn mata blink2 mcm puss in boot tau-

hehe...ni yg makin syg ni..kui3~ ;D

McFLuRry_MaNIaC said...

haha. dyana tersangatlah sweet tau..
*ehem, prosperity satu~ :P*

eVy-D-YaNa said...

haaaa...dh agk dh!
bingo di situ! ;P

McFLuRry_MaNIaC said...

hekhek..prosperity prosperity~